REVOLUTION! KAJSA BLOGGAR!

jag skäms och ber på mina nakna knän om ursäkt till mitt dåliga uppförande här!

jag kan informera att jag igår var på bio, 17 again, again. hahaha! jag är för rolig ibland.
min lillebror står och spanar in i mitt fönster just nu och försöker se var jag gör. självklart bloggar jag och har peter pan på på TV:n. nu kom hans flickvän också. haha jag känner mig känd (!) människor står och spanar in i mitt fönster som galna fans och försöker se en skymt av den världsberömda kajsa!

idag ska jag bara sitta här och tycka synd om mig själv. sen ska jag städa(HAHAHAH) och ... sitta här som den datanörd jag är.



åhåhåh! jag vann tävlingen på bdb! eller vann och vann, jag kom på 16 plats - två biobiljetter och en vattenflaska med 17 again!

kajsa,

Kommentarer
Postat av: sanna

HAAHAH! Om jag bodde på rindö(Om det är där du bor?) så skulle jag glo in i ditt fönster hela tiden! ;)

Duktit att du bloggar!

2009-04-26 @ 15:05:53
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Ditt söta lilla namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0