Underbara älskade!

Oj! Det var lite länge sen nu!
Och jag har inte tid att skriva men jag måste känns det som!
Jag såg "underbara älskade" igår! Den var fin, bra och fantastisk! Och Stasse var skitfin! Jag tycker ni ska se den!<3
Det är lov! Ingen skola! Jag slipper Läxor, Stress, Prov och En viss person som jag hatar(Gillar) Enormt mycket.. Jag har börjat sms:a för mycket och jag behöver hjälp för att sluta? Jag sms:ar när jag vaknar, när jag äter frukost, när jag sitter på lektionerna, när jag har rast, när jag äter mat, när jag går hem, när jag sitter hemma, när jag är med andra kompisar, när jag kollar på film/tv:n, när jag spelar gitarr, när jag sitter vid datan, när jag duschar, när jag ska sova,, och typ hela tiden! Oj.. Det är ganska mycket! AJA!
Jag har inte tid nu!
Puss&Kram
// Sanna


Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

JAG MÅSTE SE DEN!

2009-04-04 @ 22:19:34
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Ditt söta lilla namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0