Vad fan hände!

Jag minns när vi planerade allt! Vi skulle ta över världen! Vi skulle bli bäst! Vi skulle äga ut alla! Men Vi upptaderar inte! Och nu skriver kajsa att hon typ ska sluta? SNÄLLA! Det får du inte!
Jag kan la passa på att säga att lovet har varit ganska bra! Tove!(En av bloggerskaran här) Kom ner till mig i kisa! Och vi hade otroligt roligt måsta jag säga! Vi pratade, kollade på film, Skrattade, åt GLASS! Och skaffade ett eget ställe i skogen! Och bättre än så kan det ju knappast bli? Eller vad tycker ni? Kajsa och tove kommer nog till mig i sommar får jag hoppas! Annars blir jag arg! Kajsa sa förut i telefon: Om jag inte har råd så ska jag seriöst gå! Jaa.. Det är ju gulligt av dig! <3 HAHA Men nu så ska jag sluta! Jag ska upptadera snart igen! Jag lovar!
// Sanna

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Ditt söta lilla namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0