revolution, återigen.

jag tror inte denna blogg har haft så dåligt med läsare någonsin... men shit the same, jag uppdaterar ändå. skönt att skriva av sig lite någon annan stans än på hulkenglass!

ja vad jag kan berätta för skojjigt? vi kan börja med att jag, precis som hela norrbersskolans nior, går ut grundskolan nästa fredag! då jävlar ska jag visa er vad innebörden av att skapa minnen betyder.

efter skuuulan ska jag bege mig mot skarpö (?) tror jag och plugga lite english med tovlutt. eller vi kanske drar till rindö? who knows..


tove som blond! bara jag som tycker att hon passade i det?

kajsa,

Kommentarer
Postat av: sanna

Ingen läser tyvär våran blogg "/ Det är lite offeciellt tragiskt.. aja! Vi får försöka fixa det! :)

2009-06-02 @ 12:47:49
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Ditt söta lilla namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0