Skratt!

Jag älskar skratt! Det är unikt! Alla har ju sitt eget lilla skratt! Jag måste säga att mitt skratt låter hemskt. Några kompisar gör narr av det. Men det är mitt skratt och jag gillar ju det ändå. Kajsas skratt är underbart. Man blir glad av att höra det. och så skrattar ju hon åt sitt eget skratt oxå! Det är sååå underbart! Och Toves skratt! Man ryser för att det är så fantastiskt! Man hör hur glad hon låter i skrattet! Och jag gillar när folk vågar skratta! Man ska vara nöjd över det skrattet man har. Även fast det kanske låter som en snarkande åsna eller en pruttande get! Skratt är fantastiska! Och som man säger! "Ett skratt förlänger livet". Skratta folk! Skratta! och stå för ert skratt! Ingen ska göra narr av det! Ingen ska behöva skämmas! SKRATTA!
// Sanna

Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

aw! ditt skratt är annars fantastiskt! jag älskar det! <3

2009-03-21 @ 18:00:02
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: sanna

Mitt skratt? :O Jag upprepar! Det är hemskt! Jag tror att barn blir rädda :O

men ditt skratt! Så fantastiskt!!<3

2009-03-21 @ 18:13:04
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Ditt söta lilla namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0