Te

Nu blogg och fin början.
Det va lite svårt att inleda denna blogg med mitt första inlägg.
Så varför inte börja det första inlägget från min sida med att skriva om varför jag älskar te ?

Jag sitter här och pratar med sanna på msn med en stor kopp te.
Jag undrar hur te kan vara så fantastiskt gott ?
för att fullända hela aromen så ska man ha massrikt med mjölk i också så blir allt perfekt,
som en grov stimulering i hela kroppen som ränsar allt där inne !!
och varför inte ha en liten bit mörk choklad på sidan om ?
För övrigt så ligger jag på kapitel 5 tror jag i den fjärde twilight boken,
så länge vi båda andas och det blir ju bara bättre och bättre för varje sida !
// Tove

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Ditt söta lilla namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0