nu får jag ta och skärpa mig!

Hej!
Det var 1 vecka sen jag upptaderade nu! Jag är elak djupt in i själen! Jag får ta tag i att blogga på denhär bloggen nu! Jag skriver massa på den andra.. men nu så måste jag även skriva här!  Men problemet är den att det finns inget att skriva! Jag ska träffa Tove i kväll! Det ska bli kul! Skönt att få träffa och prata med henne! Hon är min syster <3 även fast vi inte har samma föräldrar.:)
Jag måste planera på hur jag ska klanta mig för att slippa skoljoggen i höst.. hmm... Förra året så var jag på sjukhuset den dagen och fixade gips på armen eftersom att jag fick 2 sprickor i armen efter en skateboard olycka! Men i år... hmm... Jag kan få hjärnskakning.. eller bryta lårbenet! Jag har ju 4 måndaer på mig att planera! Vi får se hur det blir!
Puss hej!
// Sanna

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Ditt söta lilla namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0