Nu jävlar !

Nu är det dags för oss OBS-matte barn att fighta back !
Jag och ca 7 andra går på cp-matte,
enligt lärarna kommer vi inte kunna uppnå ett G i betyg,
 satt vi har nästan alla pratat med SYV (vägledare in för gymnasiet) om IV program.

Men jag ska faan inte ha IG i matte !
Satt nu är det KRIG

Jag och mina föräldrar har bokat möte med matte lärarna,
som ska hållas på tisdag och då jävlar!
Mina föräldrar är nu blanka på skallen för att dom
har slitit av deras hår för att dom är så grovt förbannade!
Det är så jävla dålig planerat och vi har liksom 3 ynkliga veckor kvar
att räkna typ 100 sidor och sammtidigt få G i matte, jamenar DET GÅR INTE !
Jag blir seriöst förbannad bara jag tänker på det !

Det finns mycket mer att berätta,
men inget som jag har tid och ork med att skriva så här på datan just för
 att jag måste plugga en sådan vacker dag.

Jag informerar senare om hur det gick på mötet

Ha't !

Kommentarer
Postat av: sanna

Wow! ännu ett inlägg!!

Jag hoppas att det går bra på mötet!! Jag håller tummarna för dig!! Hoppas hoppas hoppas!!

Ses den 30:de! Puss <3

2009-05-18 @ 19:09:17
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Ditt söta lilla namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0