Blir man arg eller blir man arg!?

Hej! Jag har precis kommit hem från musikalen.. Det gick la bra antar jag! ;) Igår så kollade jag på "beck - I Guds namn"
Och jag blev så otroligt arg! Det var någon konstig grupp -som jag inte riktigt minns namnet på- Som typ hatade och mördade homosexuella. De sa att förr så kallade man det för "Bög smittan" Eller något. De var inte kärlek för dem. Det var tydligen en sjukdom! Det är inget fel på bögar/Lesbiska? Eller vad tycker ni! De är helt vanliga personer.. Bara att de gillar människor av samma kön! Det är inget fel med det.. Och att gå runt och säga "Jävla bög" Till någon är ju töntigt. En person får gilla vem den vill även fast de är samma kön! De är modiga och gör vad hjärtat säger!! Och en annan sak som var fruktansvärt i filmen! De sa något sånthär: " Om vi nu ska börja tillåta bögar i sverige. Ska vi då börja tillåta pedofiler att göra som de vill?"
PEDOFILER OCH BÖGAR ÄR INTE SAMMA SAK! Jag upprepar! :Det är inget fel på bögar! De är fulkomlit normala! De har ingen sjukdom! Och det är inte fel i huvudet på dem heller! Bara för att dem inta kan få barn? Eller vadå? Bara för att gud skapade oss till att vara man och kvinna? Skärp er nu! Det är inget fel på dem! Tänk på det!
// Sanna

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Ditt söta lilla namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0