Ett leénde sattes på mina läppar

Inte mycket har hänt. Men jag är skrivsugen! Lilla sanna är kär! Och Alice är fantastisk som tog kort på han! HAHA.. Det var visst lite ointresannt!
Jag älskar EXPERT!!!
I september så hade jag någon sony ericson och den gick sönder så mkt så jag fick en ny.. Och sen så började den cp:a sig och så lämnade jag in den för typ 20 dagar sen.. och idag när jag kommer hem så har jag fått en sprillans ny! Guu så glad jag blev! :D Typ en sony ericsson G502! Det var bra för jag hade tröttnat på den andra! :D Så jag har varit glad hela dagen typ! + att igår så gjorde jag en tur lapp. och den FUNKADE!! HAHA! :D Jag ska börja ha med mig den över allt! :D Lycka till mig! :D
Men en tråkig sak! På måndag kanske min bästa vän flyttar ifrån mig =/<33
Vi får se hur det blir!<3
Och så fottade vi massa idag i skolan! Gött Gött Gött!
Aja.. Nu så finns det inte mycket mer att skriva!
Puss&Kram
//Sanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sanna! Vad söt du var idag! Och så himmla lycklig! :)

2009-03-24 @ 19:53:55
URL: http://emmilijaahxx.bloggsida.se
Postat av: sanna

ahha! Jaa!(L) Jag blev verkligen skitlycklig! :D<3

2009-03-25 @ 19:48:39
URL: http://happinessfactory.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Ditt söta lilla namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0