Ett stort tack!

Vad vore jag utan mina 2 bloggerskor Tove och Kajsa!
Tove: Jag har kännt dig hela mitt liv! Det är drf mitt liv är så underbart! Du är en del av familjen. Jag har otroligtmånga minnen med dej! Tramopbåt! Finland! Pinnarp! Öland antar jag att vi oxå har varit i. Vi har tillochmed firat millenium tillsammans! Det är ju fantstiskt! Och mattes fest var ju fantastisk! HAHA!<3 Fast vi var ju ytterst små då :P Det är så himla synd att du bor i stockholm! Och jag längtar otroligt mkt till posklåvet!<3 Jag har älskat dig sen jag föddes och jag kommer alltid att göra det!<33
Kajsa: Jag vet inte hur länge jag har hållt kontakt med dej... Kanske.. 1 och ½ år tror jag. Jag har träffat di en gång! I sommras! Det var minnesvärda stunder! Jag minns allt! Du gick ut när vi kollade på i am legend och tove grät! Jag typ sa massa konstigt! Sen så gick vi till naemi och kollade på pokemon! hahaha Och var rädd för att sova nära gaderoen och jag spelade spel på mobilen ;) HAHA :D Och Lochness monster oxå! HAHA! Och jag älskar dig otroligt mkt även fast vi kännt varandra en kort tid!<333
                                                                                                                                                                                                                                 
Ni är fantstiska både 2! Ni lyssnar och stöttar mig genom allt nu! Ni är för underbara! Utan er skulle jag må hemskt! Fy FABIAN Vad segt det är att jag inte bor i stockholm med er!!<33 Men vi håller ju kontakten bra ändå! SNART! Då kommer jag upp till er och vi ska på Grönan! Och syster yster hänger oxå med såklart! Jag älskar er 2 underbara människor! Jag har precis insett att stockhomare är det bästa som finns!<3
//Sanna

Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

DU ÄR UNDERBAR SANNA! jag älskar dig med! JAG VAR ASRÄDD FÖR GADEROBEN! HAHHAHAHHA! xD och lochness.. det finns där! jag svär! <33

2009-03-22 @ 15:11:38
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: sanna

AAHAH! Asså.. jag har badat där sen jag var bebis så jag tror inte precis att det bara har kommit ett moster dit ahhaha xD

men du är vad du är älsk!<333

2009-03-22 @ 15:27:12
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/
Postat av: PUGG

Hahahahaha jag kommer faan int ihåg findland, bara typ att jag fyllde år när vi kom hem där i från elelr ngt haha !

Jaa underbara minen med dig och många fler ska det banne mig bli <3

2009-03-22 @ 17:43:43
URL: http://puggs.blogg.se/
Postat av: sanna

Jag minns inte heller något från finland! Men jag har massa bilder!<333

2009-03-22 @ 17:48:55
URL: http://happinessfactory.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Ditt söta lilla namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0