Syskonbråk!

Alla syskon bråkar.. ellerhur? Jag och min syrra bråkar nu! hahaha ikväll så kommer det typ vara såhär:
jag sitter på rummet och min syster simone roppar:
SANNA!!! KOM HIT!
Jag kommer gå dit och hon kommer säga en rolig sakn.. jag kommer säga att hon är töntg och hon kommer att skratta ännu mer! Jag och Simone har nog bråkat typ.. 10 gånger idag säkert! Vi bråkar hela tiden! Men åndå så har vi såå kul tsmns! För inte så länge sen så hade vi morots kalas! Jag får in 8 minimorötter i min mun! Simone fick bara in 6 st! haha  Jag van! Simone och jag bråkar om Datan hela tiden! Drf ska jag köpa en laptop snart! Det ska bli kul att mobba henne med den! Det ska bli kul. Jag och min syster älskar varandra.. vi kan umgås och ha kul. Vi brukar gå på bio tsmns! Det är kul! (Förutom att hennes bedårande skratt är VÄLDIGT högt) Så man får lite ont i öronen! Men det är kul ändå.. Vi skrattar åt saker smom ingen annan skrattar åt.. och när simone var liten och vi både på landet så hade några kor rymmt! Och simone var ute ensam och kommer inspringande: Mamma och sanna! Det är lejon i trädgården! och emil och några andra står brevid dem!
ahhaha Söt hon är! Mitt lilla troll!<3
Jag älskar min syster även fast vi bråkar ibland! <33
Syskon bråk kan förstärka förhålandet till ditt syskon! Men säg inte fula saker som: kan inte du dra åt hevetet?
Och ni får inte föröka döda varandra! Följ mina tips! Ni läser en text av en person som har gjort stora misstag!
Tack till er som kommenterar!
// Sanna

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Ditt söta lilla namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0