Ingen annan upptaderar..

Okej! Kajsa. Tove! VARFÖR UPPTADERAR NI INTE??? Kajsa.. Du gör ju det på hulkenglass hela tiden.. Kan du inte skriva lite på denna också? Tove.. Du bloggar ju inte als! x)
Jag ska berätta lite om min stund vid datan just nu!
Jag är trött! Solen lyser! Kameran är brevid mig och jag funderar på att gå ut och fota! Jag har inga pengar på mobilen! Men Jag har gratis sms så det gör inte så mycket! Min syrra (Snart 17) Och hennes bästis Jennifer (Snart 18) sitter bakom mig och kollar på "Ronja rövadotter" Eller vad det nu än heter! Dem är så otroligt töntiga! HAHA! Senare på dagen så är min planer att fotta, sola, fotta, sola, fotta och åter igen sola! Sen på kvällen så ska vi GRILLA! <3 Mys pys! Och hoppas att det blir skräckfilm på kvällen! Igår så var jag i linköping! Jag älskar den staden! Jag gick in i varenda affär för att hitta ett par solglasögon! Det gick inte bra! Men till slut så köpte jag ett par på Bik Bok! Sen så skulle jag gå hem till min moster! Och hur lätt är det att hitta en lägenhet i linköping som man aldrig varit i innan? Det är inte lätt! Men till slut så hittade jag hem till henne! :) När jag kom hem till henne så vilade jag lite och sen så kollade jag runt lite på internett! Sen så åkte jag till kisa! Jag fick skjuss av göte och mormor! När jag kom hem så väntade en hel pizza på mig.. Men jag orkade inte äta den! ^^  Och nu så blev nog detta inlägg lite tråkigt! HAHA! Puss hej!
//Sanna

Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

ronja är asbra!

2009-04-26 @ 14:13:42
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Ditt söta lilla namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0