Jag är sjuk!

Tove? Varför upptaderar du aldrig? Vi saknar dig här på bloggen!
Hej alla! Jag är fortfarande dålig på upptaderingar! Jag känner mig upptagen! Upptagen med att tänka på ett par vackra bedårande isblåa ögon! hehe^^ (A) Och så pratar jag ju ganska ofta i telefon med Kajsa Bajsa också! Jag menar! Vad vore livet utan ett samtal till henne? Och annan tid på dynget spenderar jag till att försöka få tag på Tove! Det går inte bra! Du svarar aldrig? :S
Och jag måste säga att för en gång skull så mår jag ganska perfekt! Förutom att jag är sjuk! "/ Men annars så är allt väldigt bra! Men utan mina vänner skulle det inte vara det! Så tack till alla som hjälpt! Tack till: Kajsa, Tove, Matilda, Miled, Gergi, Aladin, Alice!! Hoppas ni vet att utan er skulle inte jag vara den människan som jag är nu!

Och vet ni? Jag såg en riktigt bra film igår! pineapple express! Riktigt bra! Han från spiderman är med! Han som spelar harry osborn! Han är snygg! Jag tycker heltklart att ni ska se filmen! Och ni som inte sett spider man filmerna ska se dem! :O Och ikväll så ska jag se en film med våran STASSE! :D <33 Typ.. "Alla älskar Alice" tror jag!

Nu har jag inget mer att skriva!
Eller en sak! JAG ÄLSKAR ALLA MINA VÄNNER!
// Sanna

Kommentarer
Postat av: KAJSAHERSELF

vad vore livet utan ett samtal från sanna? <3

VI ( JAG ) ÄLSKAR DIG MED <3

2009-04-19 @ 18:45:58
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Ditt söta lilla namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0