Det går ju nästan bra!

Vi hade skapligt många läsare igår! så grattis till mig, Tove och Kajsa! Vi är ju nästan bäst! Eller inte nästan! utan vi ÄR bäst! Vilket ni nog alla redan vet! Inte mer om det nu!

Jag har fått veta lite av mina betyg och det ser skapligt bra ut! Jag går ju fortfarande 8:an så jag har ju 1 år på mig! Jag har fått reda att jag får:
Matte: MVG
Engelska: VG+
Svenska: VG+
tyska: VG
NO:
Biologi: VG+
Fysik: VG+
SO:
Geometri: G+
religon: G+
Historia: VG
Samhäll: VG
sen så vet jag inget mer! :D  Så jag är nöjd! Fast synd att det inte syns några + i betygen! Men jag får försöka höja mig!
Om Tove bodde här så skulle jag lätt kunna hjälpa henne med hennes matte! Fast hon klarade ju sig själv!
Jag skrive snart igen! puss hej
// Sanna

Kommentarer
Postat av: PUGG

Hahahaha sanna du är en matte nörd !!

2009-06-05 @ 18:22:31
URL: http://puggs.blogg.se/
Postat av: sanna

Nej! Det är jag inte ;O

2009-06-05 @ 19:29:33
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Ditt söta lilla namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0