Jag är smart. Yes you are.

Jag borde inte sitta här. Men datan har en slags dragningskraft eller något... Tänkte först logga in för att kolla kajsas blogg men sen så blev det lite mer;) Pratade med Kajsa i telefon för inte så länge sen! Skratt! HAHA
sanna: Den är så fantstiskt konstig!
HAHAHA x) Jag sa lite fel!
Sen hämnades kajsa... Efter som att jag typ råkade försäga mig en gång:
Sanna: Han är typ fattig, han har comviq
Kajsa: Jag har comviq!
Så hennes hämnd på mig blev:
kajsa - han är ett år yngre än mig
sanna - okej..
kajsa - jag har inget emot sådana där.
sanna - ..
kajsa - förl... där fick du igen för att du satt att jag var fattig!
HAHA :D
jaa.. vi är ju vad vi är!
Sen så försökte jag att ringa lilla tove oxå! Det gick inte bra.. Hon svarade inte? Och sen när jag fick hemnummret så orkade jag inte ringa! x) Men jag ringer imorgon Tove!! :D<3
Jag ska nog gå och lägga mig.. eller läsa... Puss&kram
//Sanna


Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Ditt söta lilla namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0