jag har haft en av de värsta dagarna i mitt liv.

jag vaknar trött och har ont i halsen. påminns att det är DMIS idag.
kommer till skolan för att starta dagen med film i tre timmar. Schindlers list. jag grät.
hungrig som jag är, så traskar jag till lunchen efter filmen för att mötas av en fasansfull syn: grismat till lunch, a.k.a pytt i panna.
jag åt gurka och gammal sallad och fortsatte dagen med ett irriterande innehåll. (jag är fet och behöver mat. jag tror skolan har en plan att svälta mig.)
det är inte över, för er som trodde det.
kemi hela dagen. jag sitter i datasalen och kämpar, vem ser jag stå bakom mig? ni gissade fel. micke. the devil. no game, big guys.
vid tvåsnåret är jag mer irriterad och mer hungrig. vad händer då? jo jag ska gå till tandläkaren för att ( vad jag tror) borra ett hål.
nu tänker jag inte säga mer, för jag blir bara ännu mer irriterad.

kajsa,

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Ditt söta lilla namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0